top of page
  • Skribentens bildLouise

Ge vardagen extra guldkant

Uppdaterat: 22 okt. 2018

Inlägget är reklam för Kökets box och innehåller annonslänkar



Hej! Kikar in lite snabbt innan jag ska till jobbet för att tipsa om något väldigt roligt. Det finns ju många olika boxar som man kan få hem månadsvis och som har olika teman och innehåll.


Detta inlägg skriver jag nu i samarbete med Kökets Box där du får hem spännande överraskningar inom mat, bak och dryck varje månad.



Fri frakt och ingen bindningstid - den perfekta julklappen till någon matintresserad kanske? Eller till den som är lite svår att köpa present till, en box med överraskningar är ju typ det roligaste som finns!


Som ny kund får du 50% rabatt på första boxen under perioden 22-28 oktober när du anger koden KOKET50 - alltså från och med imorgon! Klicka HÄR för att komma till sidan.




Jag har inte testat boxen än men tänkte passa på nu i samband med det här erbjudandet som jag har att dela med er! Har kikat lite på tidigare boxar och det verkar vara stor variation på innehållet med mycket inspiration och något för alla, allt från exempelvis veganska produkter, ekologiskt och närodlat, produktnyheter på marknaden till trendig ingefärashot och något gott till fredagsmyset! Varje box innehåller mellan 8-10 olika produkter och ett magasin med recept och inspiration.




Ni som testar boxen - skriv gärna vad ni tycker sedan, vore kul att höra. Jag kommer dela med mig av min box både här och på min Instagram när jag får den.


Mysig söndagkväll!



31 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page